VOD w Polsce

vod

Blisko połowa (48 %) wszystkich użytkowników Internetu w Polsce ogląda filmy i seriale on-line. Co więcej, według badań przeprowadzonych przez GfK Polonia, 30% użytkowników deklaruje gotowość do oglądania reklam w zamian za bezpłatny kontent. Oglądalność filmów i seriali online jest znacznie wyższa u młodszych widzów. Aż 68% widzów w wieku 15-19 lat deklaruje oglądanie treści właśnie w taki sposób. U widzów w wieku 40 lat i wyższym, liczba ta wynosi około 32%. Grupa docelowa użytkowników VOD jest prawie o jedną czwartą wyższa niż w ubiegłym roku. Aż 39,5% respondentów przyznało, że korzysta z usługi przynajmniej 3 razy w tygodniu. Zaledwie jeden na pięciu użytkowników deklaruje chęć uiszczenia opłaty za możliwość skorzystania z usługi VOD, zaś pozostali badani wolą obejrzeć reklamy. Wśród respondentów w wieku 15-75 lat, 70% odpowiedziało, że ogląda tylko telewizję, 27 % VOD i telewizję, 1% tylko VOD i 2% nie ogląda ani TV, ani VOD


.

MRJ Dystrybucja logo small
Realizacja: Dianthus
Dokument wydrukowany ze strony: www.mrjdystrybucja.pl/vod-w-polsce/